ELIA: Estudios de Lingüística Inglesa Aplicada

Cubierta Revista

e-ISSN: 2253-8283

Coedición: FACULTAD DE FILOLOGÍA, Departamento Lengua Inglesa y FACULTAD DE FILOLOGÍA de la UNED.

Correo: rchacon@flog.uned.es

Para la presentación de originales, diríjase a la versión OJS de la Revista. Pinche aquí.If you would like to submit your article, please go to the OJS version of ELIA. Click here.

Se ha concedido la calificación de excelencia a través de la FECYT en el año 2011 y 2014

Consejo Editorial / Editorial Board
Normas Publicación / Publication Guidelines

El plazo de recepción de artículos para el volumen próximo (véanse Normas de publicación) vence el 15 de mayo de cada año.

The deadline for submission of papers (see Guidelines for publication) for the upcoming issue is May 15th every year.

GENERAL INFORMATION FOR CONTRIBUTORS

Those interested in submitting a paper for publication in ELIA must send the full manuscript to the below address. Proposals related to any field within applied (English/Hispanic) linguistics will be given consideration, particularly those related to the teaching, learning/acquisition, and interactive uses of English (either independently or in contact with Spanish or some other language). All submissions will be reviewed anonymously by members of the editorial board as well as external referees. Papers submitted for publication –only one per author– may be written in English or Spanish and must follow ELIA’s Guidelines for publication (see below). Submission of a paper implies that it has not been published elsewhere in the submitted form. A brief cover letter (including institutional affiliation and present position) along with the full manuscript should be submitted in a Word document and sent by email as an attachment to either of the following addresses: rchacon@flog.uned.es

The contents published in previous volumes are available on the University of Seville website for journals (http://editorial.us.es/es/elia-estudios-de-linguistica-inglesa-aplicada)

ELIA guidelines for publication (English) (Click here)

La Universidad de Sevilla se reserva todos los derechos sobre el contenido de las revistas científicas editadas por ésta. Los respectivos textos no pueden ser utilizados, distribuirse, comercializarse, reproducirse o transmitirse por ningún procedimiento informático, electrónico o mecánico con ánimo de lucro, directo o indirecto, ni tampoco incluirse en repositorios ajenos, sin permiso escrito de la Editorial Universidad de Sevilla. Podrán ser usados y citados para fines científicos y referenciados sin transformación para usos académicos, indicándose en todo caso la autoría y fuente, pudiendo para ello remitir al correspondiente enlace URL de Internet.

Licencia de Creative Commons

Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.